פינת המלצות – אוכל מתוכחם למתחילים צמחוניים

Like This!


דמיינו לעצמכם מצב בו אתם מגלים שאחד הכישורים הבולטים שלכם אינו בשימוש בסביבה חדשה.. לדוגמא – אתם עוסקים בהוראת מדעים מדויקים שנים רבות, ופתאום התבקשתם לנאום בנושא שונה מאוד – למשל האספקטים התרבותיים בריקודי בטן, כנראה שיהיה לכם קשה לעשות את ההרצאה..

בישול – הוא אחד התחביבים המועדפים עלי, אני הבשלנית המשקיענית בכל חבורה – כולם רוצים להתארח אצלי. תארו לעצמכם כמה היה קשה לי לגלות שאני לא יודעת לבשל אוכל צמחוני! ככה באמצע החיים מרבית הידע נלקח ממני.

בעזרת האינטרנט גיליתי לצערי כי אוכל צמחוני במרבית המקרים הינו אוכל "משעמם" ולא מתוחכם, ואני אוהבת מאוד להכין דברים מיוחדים ונדירים כאלו שלא תפגשו במקומות אחרים. וכך לשמחתי מצאתי את האתר הנהדר של עלמה.

זהו בלוג של בחורה מוכשרת מאוד, שאוהבת אוכל מיוחד וטעים הרבה יותר ממני. כל המתכונים מלווים בצילומים איכותיים מאוד וסיפורי מרגשים ומשעשים על החיים בתל אביב. היא תלמד אתכם כיצד להפתיע את כל החברים שלכם בעזרת מצרחים שתמצאו במכולת ליד הבית.

כמה טיפים:
כנסו ישירות לאינדקס מתכונים ותחפשו
אל תכנסו לבלוג לפני ארוחת צהריים 🙂

2 תגובות ל-“פינת המלצות – אוכל מתוכחם למתחילים צמחוניים

  1. אני מת על ההמלצות שלך! תודה על הפוסט !

כתיבת תגובה