פינת ההמלצה – סטארט אפ חברתי למען בעלי מוגבלויות

הרשו לי להתחיל בכך שאספר שלדעתי אנשים העוזרים לחפש עבודה הם כמעט כמו אנשים שעוזרים לחפש אהבה, ואם לשדכנים יש תוכנית תגמולים ברורה (3 זוגות = מקום בגן עדן) אז לדעתי לגמרי הגיעה זמן שנעשה את אותה התוכנית עם מגייסים.

חבר יקר ואיש מבריק רון עוזרי, מנהל חברה מצליחה בתחום הגיוס, לחברה רעיון מהפכני ונהדר כלעצמו ששם את המועמד להיות הלקוח ובכך נותן לו את הכוח ששום מקום אחר לא נותן, גם אני לקוחה מאוד מאוד מאושרת ומרוצה של רון.

ההמלצה היא אודות הפרויקט החברתי החדש של החברה שאני רוצה לחלוק איתכם והפרויקט הזה הינו הסיבה לכך שאני כל אוהבת את מה שאני עושה! כי רק בעידן שלנו ניתן לעשות דברים מדהימים עם טכנולוגיה, כמובן שעדיין צריכים את המרכיב הסודי (אנשים מבריקים).

הפרויקט Social Start-up עוזר לבעלי מגבלויות למצואעבודה, בצורה מכובדת ושיוונית לכל דבר, כחלק מפרויקט שיספק מקומות עבודה לאנשים המוכשרים שלא יכולים להשתלב במסגרת אחרת.

אני מזמינה אתכם להתרשם מהפרויקט ולתרום במידה ואתם יכולים!

שיהיה לכם שבוע אנרגטי וטכנולוגי 🙂

באהבה ~

תגובה אחת ל-“פינת ההמלצה – סטארט אפ חברתי למען בעלי מוגבלויות

  1. איזה יופי של רעיון! תודה שסיפרת!

כתיבת תגובה