פינת המלצות – מזכירה לפייסבוק

מפלצת החביבה על כולם בשם פייסבוק, מחברת אותנו לכל העולם וגם מה לעשות קובעת עבורנו עם אלו אנשים נדבר יותר או פחות ותכנים של אילו ארוגנים או דפים נראה יותר.זה לא קורה בגלל כוונה רעה – זה פשוט קורה, אם יש לכם כמה אנשים שפעילים באופן במיוחד – אתם תראו את העדכונים שלהם יותר מאשר עדכונים של חברים שפעילים באופן אקראי ולא סדיר. עמוד מעריצים שמעדכן מידי יום או כמה פעמים ביום – יציג לכם את התכנים שלו בצורה גדולה יותר מאשר כאלו
ישנם כמה עמודים שאני מאוד מעריכה את התוכן שלהם, אך הם לא מפרסמים לעתים קרובות. בהרבה מקרים הייתי "מפספת" את הפרסומים שלהם, כי הם לא היו עולים לתוך הnews feed שלי.

הנה פתרון חביב שלמדתי לאהוב ואני כבר לא זוכרת איך עשיתי את זה לפני כן – fan page notifier עובד בצורה דומה לGoogle Alerts הוא שולח לכם מייל בכל פעם שישנם פרסומים בעמוד שאתם אוהבים. אפשר לקבוע כמה עמודים ואת תדירות המיילים.

מקווה שנהניתם, ספרו לי מה אתם חושבים:)

Like This!

כתיבת תגובה