פינת ההמלצות – שימושיות במרחב אמיתי

שימושיות הינה מילה טרנדית שמתחזקת יותר ויותר לאחרונה, אבל בניגוד לשימוש הנפוץ שלה (שימושיות וירטואלית), אני רוצה לדבר היום על שימושיות בחיים האמיתיים, דברים שסובבים אותנו ויכולים לגרום לחיינו להיות נוחים וטובים יותר רק אם נדע במה להשתמש.

לאחרונה עברתי דירה ומצאתי את עצמי עסוקה עד מעל לעומק הצוור עוסקת בסידור הקן החדש שלי, לאור העובדה שאני גרה באחוזה רחב ידיים אלא בגן עדן אורבני קטן (עם דגש על קטן) – נושא שימושיות וניצול מרחב היא בראש סדר היום.

החלטתי ששימושיות ריאלית לא פחות חשוב משימושיות וירטואלית ולכן אני חולקת אתכם כמה טיפים טובים (אני מקווה)

אני חזקה כמו סופר מאן !
לא צריך לסחוב את השפות ולהזיז לבד את הרהיטים הכבדים בבית, אפשר לקנות מדבקות להזזת רהיטים בכל חנות כלי בית ופתאום כל רהיט מגושם וכבד הופך להיות בלרינה זריזה על הקרח.

פתרונות לסידור!
האתר הזה היה בגדר פתיחת שמיים והצצה לגן עדן, עשרות של פתרונות אחסון זולים ויעילים!

מבלים בסופר!
טיפ קטן לבעלי אייפון, אם אהבת מתכון מסוים, גלשו אליו דרך המכשיר, הגיעו לשלב המצרכים , צלמו את המסך והציצו בו כשאתם בסופר.

זהו לבנתיים – מקווה לספר על עוד דברים טובים

כתיבת תגובה