תופסים גלים במקום לפרוץ שוק

ככל שאנו מדברים יותר על new media והעולם החדש כך המותגים ושמות מעולם הישן תופסים מקום בעולם החדש ומחזירים את השיווי משקל למה שהוא היה פעם – החזקים מתחזקים והחלשים נלחמים על הישרדות

בזמן שהתודעה שלנו מוצפת במסרים שיווקים מכל מקום ומותגים הם מזמן האלים החדשים, ישנה תחושה שמותגים ושירותים חדשים צריכים להיות צאצא ליישות אלוהית בשביל שתהיה להם את ההזדמנות לפרוץ לתודעה שלנו ולגרום לנו לראות אותם…

למזלי ושמחתי המותגים שיצא לי לקדם היו בעיקר מותגים חדשים שמציעים שירותים חדישים ולא קיימים עד עכשיו בשוק.
למה למזלי ? כי אני מאוד אוהבת אתגרים, כי זה הרבה יותר מרגש למרות שהרבה יותר קשה וכי כך באמת יכולים לדעת שהשארת חותם..

למדתי כי באמת אפשרי לתת למוצר \ שירות חדש את הבמה שהוא צריך בשביל לתפוס את טיפת התשומת לב של הצרכן הפוטנציאלי – וכן אפשר לעשות את זה בתקציב קטן.

חוקי הישרדות לשיווק מותג חדש בשוק תחרותי :

1.המתחרה החזק והגדול – הוא החבר הכי טוב שלכם, ממנו תלמדו את דרכי השיווק שלנו ואיך הוא פועל, תמצאו חולשה (וככל שהמתחרה גדול יותר כך יש לו יותר חולשות) – עכשיו כל מה שנותר לכם הוא להשתמש באותם ערוצי שיווק – רק שהמסר השיווקי שלכם צריך להדגיש את היתרון שלכם לאור החולשה שלו

2.אמץ שגריר – כבלוגרלית לשעבר אני מאמינה גדולה מאוד בכוח שיש לבלוגרים, תמצאו בלוגר אחד גדול בתחום שלכם, תנו לו את כל מה שהוא יבקש והוא כבר יקח אתכם ישירות אל הבית של הלקוח שלכם. (על עבודה נכונה עם בלוגרים יהיה פוסט נפרד בקרוב).

3.תרגישו את הכאב – אם תבינו עד הסוף את הכאב של הלקוח שלכם – הדרך אל ההצלחה קצרה מאוד, אם תבינו שהלקוח שלכם מתבייש בכך שהוא לא יודע אנגלית, אתם תדעו שפרסומת רגילה ללימודי אנגלית לא תעבוד – אתם כן תמצאו אותם בפורומים שמדברים על כלים שמתקנים שגיאות כתיב באנגלית..

4.צריך כפר שלם בשביל לגדל ילד – אכן צריך הרבה שגרירים והרבה עבודה בשביל לתת למותג אחד חדש את ההזדמנות ההגונת להתחרות מול מותגים קיימים, לכן חשוב מאוד לנצל את כלל המשאבים שעומדים לשירותכם. אל תחשבו שמדיה חברתית הינה הפתרון היחידי.

לסיכום – אם תדעו מה כואב ללקוח שלכם ולמי הוא מתלונן על כך – אתם בדרך למעלה!

בהצלחה 🙂

2 תגובות ל-“תופסים גלים במקום לפרוץ שוק

  1. כמו תמיד – פוסט נהדר

כתיבת תגובה