Play It Cool…

למרות שאתה יודע שהצד השני יודע שאתה יודע … בעסקים ובחיים חשוב to play it cool

כמה מצבים שקרו לאחרונה העלו לי את הרעיון לכתוב פוסט על הנושא, אך את ההשראה האמיתית קיבלתי מלהקה שחיממה את K's Choice, להקה ישראילית לא רעה בכלל, החבריה עשו עבודה מצוינת מבחינת מוזיקה ועבודה ממש גרוע מבחינת שיווק עצמי. גם הסולנית וגם הבאסיסת פנו כמה פעמים עם הצהרה שכולנו נלך לקנות את הדיסק שלהם בסוף ההופעה, כמו כן הם חזרו כמה וכמה פעמים כל כך הדרכים בהם ניתן למצוא את החומרים שלהם ברשת ו….התלוננו שהם לא מקבלים את אותם תשואות כמו להקת K's Choice שאותם הם הציגו בסוף המופע שלהם..

מה למדנו מזה ? הם נואשים לתהילה ופרסום – מי מביננו לא נואש לכך? גם כוכבי הפופ ורוק הגדולים ביותר ממשיכים להשקיעה הון בניהול תדמית שלהם וגידול כמות הכרטיסים ודיסקים שהם מוכרים – אך הפורמולה ידוע ועובדת כל כך טוב – הכרטיסים הכי חמים הם להופעות sold out ולא לפרסום מעבר לבמה שלהקה זו תופיעה בעוד חודש וחצי אי שם בתל אביב..

מי עוד חוטא בגישה הזו – האמת שכולנו חוטאים בזה לפעמים. כשאני מדברת עם איש שיווק של אתר בו אני רוצה לפרסם ואני מרגישה שהוא יסכים לכל מחיר העיקר זה להתחיל לעבוד – אני לא רוצה לשלם לו כסף, אני רוצה לשלם כסף לבחור שיגיד שהוא דורש ממני פי 4 ממה שהבחור הנואש ביקש והוא צריך לחשוב מתי יוכל לשבץ אותי … לא זה לא בגלל שאני אוהבת דברים שקשים להשגה – פשוט ככה הדברים עובדים.

החוק מאוד פשוט – לא נותנים כסף לעניים, אבל מתחננים שעשירים יקבלו אותו

אז מטרת הפוסט הזה הינה פשוטה – להתחנן בפניכם to play it cool להתנהג כאילו יש לכם מילון דולר בכיס גם אם אתם לא יודעים איך תשלמו על אוטובוס בדרך הביתה ואז ההצלחה תגיע!

נ.ב.
בזמן שלהקת K's Choice הנהדרת דוגמא לשיווק מאוד נכון -והיא הוכחה לכוח הצרכן הגלובלי – זה כל כך מרגש לחשוב שלהקה מבלגיה מגיעה לישראל למועדון שמלא עד 0 מקום באנשים שיודעים בעל פה את כל מילה בכל שיר!
מה שחשוב שלהקה הזו הגיעה בעקבות הדרישה של הקהל הישראלי והם מתכוונים לעשות את שוב ושוב – אני די בטוחה שבביקור הבאה שלהם במדינת הקודש הם יצטרכו מקום יותר גדול ממועדון הבארבי.

בהשראת הפוסט הזה – אני אמורה לכתוב שאני לא ממש רוצה את התגובות שלכם – אבל אני כמובן אשמח מאוד 🙂

כתיבת תגובה